Federley ei saa baaria
torstai, 15 helmikuun, 2007 0:32 | Kategoria(t): politiikka, ruotsi | Jätä kommenttiAvainsanat: julkisuus, liike-elämä, pr
Aamulla kirjoitin, että ruotsalaispoliitikko Fredrik Federley neuvottelee göteborgilaisen kohua herättäneen salaattibaarin Wild’n’Fresh ostamisesta. Nyt selviää, että Wild’n’Freshin omistaja Sofia Appelgren ei halua myydä. Tarkemmin sanottuna haluaa kyllä, mutta ei Federleylle.
Appelgren toteaa Svenska Dagbladetin haastattelussa, että hän haluaa myydä baarinsa vakavasti otettavalle yrittäjälle, joka on valmis kehittämään liikeideaa. Sellaisiakin kiinnostuneita hänellä on tiedossa. Appelgren ei halua, että hänen perustamastaan baarista tulee politiikan välikappale.
Liberaalipoliitikko Per Jodenius kommentoi blogissaan, että Federleyn ostohanke vaikutti vielä eilen oivalliselta PR-kikalta, mutta tämän päivän valossa julkisuus muuttuu negatiiviseksi siinäkin tapauksessa, että ostohalut eivät alkujaan olisi perustuneet poliittiseen tarkoitushakuisuuteen.
Niinpä, julkisuutta on kahdenlaista: hyvää ja huonoa. Ja Fredrik Federley tuntuu saaneen osakseen kumpaakin yhden vuorokauden kuluessa.
Jätä kommentti »
Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.
Entries ja kommentit feeds.
Jätä kommentti