Kyllä olut maistuu

perjantai, maaliskuu 6, 2009 1:45 | Kategoria(t): olut | Jätä kommentti

Anheuser-Busch InBev kertoo myyntinsä kääntyneen viime vuonna lievään laskuun. Hesari päättelee tästä, että olut ei maistu laman aikana. Sanoisin, että johtopäätös on vähintäänkin hätiköity.

Se, että maailman suurimmalla panimokonsernilla on vaikeuksia saada höttökaljaansa kaupaksi, ei välttämättä tarkoita sitä, että oluen kokonaiskulutus olisi laskemassa. Ehkä ihmiset ovat ryhtyneet juomaan mikropanimoiden tuotteita. Johtopäätöksiä ainakaan ei pidä mennä tekemään katsomatta ensin koko alan tuotanto- ja myyntitilastoja.

Näppituntumani on sellainen, että hyvä olut maistuu ja käy kaupaksi kaikkina aikoina, myös huonoina.

Jätä kommentti »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Pidä blogia WordPress.comissa.
Entries ja kommentit feeds.

%d bloggers like this: