Risikolle ei jaksa räksyttää

perjantai, joulukuu 17, 2010 12:23 | Kategoria(t): alkoholi, säätely, suomi | Jätä kommentti
Avainsanat:

Olen tässä blogissa kerran jos toisenkin räksyttänyt peruspalveluministeri Paula Risikon lausunnoista. Nytkin siihen olisi syytä: Risikko ehdottaa laatikkoviineihin ja muihin alkoholin hanapakkauksiin pakollista mittaria, jotta tyhmä kansa tietäisi, kuinka paljon tulee juoneeksi. Ehdotuksellaan viinaministeri aikoo hauskuuttaa EU-kolegoitaan.

Nyt on sillä tavalla, että minä en kerta kaikkiaan enää jaksa räksyttää Risikolle. Päästelköön minun puolestani niin paljon sammakoita suustaan kuin lystää. Sitä paitsi enhän minä edes enää asu Suomessa joten kaikenkarvaiset Lex Risikot eivät minua heilauta minnekään.

Jätä kommentti »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Luo ilmainen kotisivu tai blogi osoitteessa WordPress.com.
Entries ja kommentit feeds.

